Bugün öğlene doğru 4-5 saatlik yola çıkacağız memlekete gidiyoruz. Oğlum 22 aylık. Yanıma bir kavanoz içinde çilek ve yoğurt hazırladım. Çorba yaptım, kitaplarını aldım, bikaç tane de en sevdiği oyuncağını aldım. Koltuğunda izleye izleye gidecek inşallah. Yolculuğu seviyorum aileme kavuşmak olunca işin ucunda daha da heyecanlı oluyor 😊