Kızım dün öğleden sonra aşısını vurdurmaya gittim sıkıntı yoktu yatarkende calpol verdim sabah 7 gibi ilk ateşlendi sonra kustu iki kere kustuktan sonra ateşi düşyor sanki aşı yeri şişmiş kipkirmzi ve çevresi cok sıcak acaba aşı kaynakli olabilirmi başına gelen varmı