sezeryandogum 1 numara büyük bez, sevdiği bi oyuncak. Başka bişeye ihtiyacımız olmadı bardağı kendisi kapatmıştı biz eve geçerken aldık. Gerisi zaten bebek çantanızda olan şeyler. Kullanıyorsanız mutlaka maması, yedek kıyafeti falan. Bizimki sünnet olurken beslenmişti çünkü.