Kızım 11 aylık iki aylıktan beri süt ve süt ürünlerini alerjisi var iki aylıkdan bu yana aptamil pregomin syneo Mamayı kullanıyoruz hatta en başından beri doktorumuz raporladı geçen haftada altı ay daha uzattı raporu Yani 1:30 yaşına kadar bu mamayı kullancaz alerjisi geçmedi süt ve süt ürünlerine dair hiçbir şey vermiyorum vermediğimde kızım rahat fakat yoğurt daha iyi versem direk kendini belli ediyor o yüzden doktorumuz raporu 1:30 yaşına kadar uzattı. Yani diyeceğim o ki eğer alerjisi varsa doktor teşhis Edip rapor yazıyor Yoksa çok pahalı alınacak gibi değil