busrasil2019 Son 1 sene için de doğan çocukların hemen hemen hepsinde uyku problemi olduğu söyleniyor. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Yada sebebi ne olabilir? Ne kadar doğru bilemem ama 2019 yılında doğan oğlumda asla uyku problemi yaşamamıştım. Her çocuk farklı olmakla birlikte bu sene doğurduğum asla uykuya dalmıyor.🤦🏻♀️Çevremde gördüğüm çoğu bebekte bu şekilde. Sizlerde durum nedir?
birprensannesi1 busrasil2019 alakası var mı bilmiyorum . 2019 da doğan çocuğumda da uyku problemi vardı bu sene doğanda da☺️
myprincess1 busrasil2019 ilk çocuğum benim de aynı problemi yaşıyor ve uykuya dalsa da çok hafif en ufak bir tıkırtı da uyanıyor veya bir yerine hafif dokunsan hemen gözleri açar öyle hafifte bir uykusu var Hem zor dalıyor hem çok çabuk uyanıyor öyle derin derin uykularımız yok maalesef ki Tabi sağlıklı olsunlar da … Uyku bir şekilde halledilir
dayes busrasil2019 2023 doğumlu kızım uyku konusu hep hep hep sorundu. Bunun böyle yılı mılı bir şeyi varsa söylesinler ona göre hareket edelim ikinci çocuğum uyumalı uykuyu sevmeli hep böyle hayal ediyorum aksi olamaz 😂😂😂
kaandurumoms busrasil2019 oğlum 2019 doğumlu çokk rahat bir bebeklik geçirdi hep uyurdu 45 günlük kızım 2 gündür uyku değilde gaz problemi yaşıyoruz katıla katıla ağlıyor elim ayağıma dolaşıyor kız bebekler ayrı zorluyor erkeklere göre sanki
birprensannesi1 busrasil2019 aynen öyle. Bebeğim 7 aylık şu an uyanık mesela . Zaten uyanık olmasa da uykudaykende 10 dkda bir uyanıyor bu aralar . Allah iyilik versin verişlerimize inşallah güzel güzel uyumayı öğrensinler 😃
sumeyyeneva 18 aylık kızım var 1 aydır uyku düzenimiz berbat ötesi çok yoruldum bu durumdan bugün güzel uyusun diye 3 saat parkta oynattım yatmadan önce güzelce duşunu aldırdım yine aynı yine aynı bedenen de ruhen de çok yoruldum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala busrasil2019 2021′de doğurduğum oğlumu ne salladım, ne pışpışladım, nede gazını çıkarmak için uğraştım. 2023te doğurduğumda çok çektim, neye uğradığımı şaşırdım afalladım kaldım. 1.5ay önce doğurduğum da daha da beter gibi🫣
Hernasipvaktineesirdir NeclaLeylaCeydaOhnealaneala vaaav araları çok az🥰 Yardımcın varmı kendin mi büyütüyorsun bende bebek düşünüyorum 2. yi şuanda bu kadar az arayla 3 bebekli anne görmüşken deneyimlerini sormak istedim.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Hernasipvaktineesirdir İlk zamanlarda yardımcım oldu da sonradan kalakaldım yalnız başıma. Afalladım kaldım. Kendi başıma büyütüyorum ama nasıl büyütüyorum bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ Bazı günlerimiz iyi geçiyor bazı günlerimizde çıldırmalıkk😒🫣
Hernasipvaktineesirdir NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Allah kolaylaştırsın canım büyük iş başarıyorsun gerçekten 🤲🏻
MamaUygarVibes busrasil2019 doktor bana oğlumun uykusuzluğu için ; fazla uyarana maruz kaldığı için beyin sürekli çalışıyor ondan uyuyamıyor dedi.