Merhaba ben 42 gün önce doğum yaptım 42 gündür göğüs agrısı ile uğrasıyorum ve çare bulamadım göğsüme bi şey değse aklım çıkacak gibi oluyor kullanmadığım şey kalmadı bebeğimi göğüs ucu koruyucu ile emziriyorum yardımcı olabilecek birisi var mı ya da bir çözüm önerisi