ecekrk annesininlokumu5 istemiyorum açıkçası ben çok erken fark ettim şuan klinik tabloya yansimamis denildi yani ilaç içinde vakti var daha ama geçer belki diye de ümit ediyorum
cikolataliekmek ecekrk inşallah geçer bende emziriylrim ama ilaç da kullanıyorum vücudum çok sarsilmisti çünkü
bersahefemm annesininlokumu5 benimde hamilelikte çıkmıştı .ilaç kullandım dogumdan sonra bıraktım.şimdi de ikinci çocuk düşüncem değerlerimi düzelttikten sonra.şuan tsh 3.80.ilaç aldım önceki ilacımdan.2 lere düşürüp öyle hamile kalmayı planlıyorum nasip olursa
Yawasabeheyranarasokaktasan annesininlokumu5 b nim oğlumun yüksek çıktı dogdugundan beri ilaç kulaniyoruz şimdi 9 aylık