ayisit ChatGPTanne_ borç yarıştırmak için sordu sanırım. Geçen de maaş yarışı vardı bu da farklı versiyonu 😀
gulguzeli11 ChatGPTanne_ yalnız olmadığımızı düşünüp rahatlamak için, herkesin borcu var sonuçta az da olsa çok da olsa😅
Meri-Mel gulguzeli11 Hiç borcumuz yok hatta yatırımımız var ama bir baltaya sap olacak Mevla olmayınca dert 😁😁
Mammamiaa_ gulguzeli11 bi borç bitirip birine giriyoruz😂😂😂 ama sefasını sürüyormuyuzz aslaaaa🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣öptürdüğümüz yere kira vermiyoruz o kadar(şükür )😆