kedisevercan sırasıyla anlatayım ilk sandaleti herkesin giydirdiği limbo modeliydi alt beyaz kısmı aşırı çabuk deforme oldu çocuğum daha 2 yaşında bile değildi yani çocuk zaten ne kadar yürüyor ki deforme olsun firma dedi ki değiştirin bu sefer mantar tabanlı üstü deri bir sadalet aldım model ismi last bir hafta giydi mantar taban soyulmaya başladı firma dedi 21 iş günü inceleyeceğiz o zaman da 9 gün bayram tatili var mı haziran sonu verdim sandaleti beni ağustos ortası arıyorlar biz bunu değiştirelim sandaleti giyme mevsimi bitti zaten dedim bari büyük numara alayım seneye yaza giysin başka model aldım onun da cırtcırt kısmında hem de tabanda sorun yaşadık tabi onu 1 yıl sonra kullandığım için bir hak iddia edemedim ama bot da almıştım viccodan ondan da memnun kalmamıştım hatta geçen igor sormaya gittim 2 yıldır mı 3 yıldır mı satmıyoruz igor gelmiyor bize dedi ben o kadar zamandır kapısından girmiyorum zaten