Makinenizin yün modu varsa denenebilir. Eğer kıyabilecekseniz. Pis pis kullanmaktansa denemekte fayda var bence. Ama sonrasında güzelce kurutup yünleri didiklemek gerekecektir. Ben elyaf yastıkları kurutmaya atıyorum, baya güzel kabarıyor ama yün kurutmaya atılmaz diye dişünüyorum. Ve çamaşır suyu sakın kullanmayın bence. Sıvı beyaz sabunla yıkanabilir.