defnevedoruk Doğum sancısı öyle birşey ki daha önce benzerini yaşamış olamazsınız. Regl sancısına benzetmek haksızlık olur. Ben ağrıdan eşimin bileğini ısırdım, yani eşimde bende bu yaptığıma şok olduk; çünkü hiç şiddet yanlısı olmayan, çok sakin bir insanımdır. Çok sinirlendiğimde bile çoğunlukla sakince konuşarak çözmeye çalışırım sorunları. Doğum sancısıysa kesin anlarsınız, tereddüt olmaz bence; belli bir ritimde devam eder.