yildizkaradag balom bir arkadaşım da önerdi bana bu ismi talia ya da Talya olarak yazılıyormuş sanırım çok hoş 🌸🫶
Bal_prenses yildizkaradag Ay gibi güzel yüzlü demek canm anlamı kızımın ismini herkes çok beğeniyor 🥰
ikibaloglanannesi yildizkaradag Kızım olsa idi Ayza olacaktı:) Onun haricinde Sare,Anka,Işıl,Aykız,Ayperi,Ála isimleri de hoşuma gidiyor.
Bal_prenses ikibaloglanannesi Amin inşallah çok teşekkür ederim🥰 sizde sağlıkla büyütün inşallah iki oğlunuz var sanırım 😊
coldplayy yildizkaradag İsimlerde uyum arayan biri değilim, uydurmaya çalışmaya gerek yok bence. Özde ve Özgü isimlerini özgün ve sade buluyorum, belki sizde seversiniz.