Benim oğlumun da yüzünde doğuştan hemanjiyom var…
Karın ve kafa ultrasonu çekildi bu konuda uzman bir profa götürdük kan tahliline de bakıldı geçer dedi doktor ilaç tedavisine gerek duyulmadı ağlayınca biraz bekirginleşiyor ama diğer zamanlarda soluk duruyor burnunun üstü göz kapak ve biraz da alnında
Facebookta bir grup önermişlerdi oraya katıldım hemanjiyomlu çilek kardeşler diye.. çeşitli vakalar ve paylaşımlar yapılıyor… iyi bir hekim görsün vakanızı.. belki ilaca gerek yoktur..
gidersek koyulaşması kanaması önemli olabiliyormuş … ya da ağırlıklı olarak 7-9 yaşa kadar kendiliğinden geçebiliyormuş … lazer veya ilaçla damla ile tedavi gibi yöntemleri de okudum . Bebeklerimiz sağlıkla büyüsün 🙏🏼