Papatya-eylul88 20 aylıkken bol kitap okurduk.2 yaş etkinlik setlerini defalarca yapardık.kinetix kum,oyun hamuru,legolar,boyama,cırtlı kitaplar gibi bnzer seyler yapardık.ve hergun dışarda zaman geçirirdik..oyuncak ahşap mutfağinda cok oynardık,kesme meyve sebzeler vs oynardık.sayi,renk,şekiller,sebze meyve,hayvanlar ve ses taklitleri,doğadaki kavramlar gbi birçok şeyi bliyordu ozaman kızım..2 li 3′ lü cümleler halinde konuşuyordu 20 aylikken..şuan 24 aylık.