Ne olucak bu istahsızlık doğru düzgün hiç bisey yemiyo raporlu mamayla zar zor toparladık bir ay sonra raporumuz da bitiyo bu istahsızlıkla tekrar eskiye döneriz diye korkuyorum vitamin vs herseyi denedim doğru düzgün hiç bisey yemiyo aynı durumda olan anneler ne yapıyorsunuz