zeynepceylin9 Ben hiç öyle şeylere bakmadım ya, her yazılan şeye de uymak zorunda değiliz. Anne, bebek herkes farklı.
Her iki göğüsü de verirdim ben dk da tutmazdım hiç, bebeğim ne zaman bırakırsa bırakıyodu. Çok fazla takılıp düşünmeyin emiyosa tamam işte