Merhaba güzel anneler Tatlı anneler ve ballı lokumlar,gününüz şahane geçsin miniklerin afacanlık yapmayıp noldu bu çocuğa bu kadar sakin diyecek bir gün olsun herkes için .🙋🏼♀️ Tüm iyi dileklerimden sonra sizlere sormak istediğim bir soru var ki o da şudur ;
dün akşam itibariyle ilk dişimizi çıkardık.ama kendimi ters yönde saatlerce otobüs beklemiş gibi hissettim çünkü çıkan ilk diş üst köpek dişimiz.hayır anne diğer bebişler gibi kurallara uymam diyen bir evladım olduğunu kesinlikle anlayıp sormak istedim ; bizim gibi enteresan yerden diş patlatıp aslında çıkması gereken alt dişleri çıkaran var mı ? Varsa ne zaman çıktı hemen mi aylar sonra mı ? Şimdiden çok teşekkürler ☺️