Kizlar bebeğim daha 7 aylık ama benim hamilelik şüphem vardı test yaptım negatifti ama içimde hala bı huzursuzluk vardı bunun üzerine regl oldum ama her zamankinden daha sancılı şekilde geçiriyordum bugün 4. Günü ve aşırı hi ağrıyla uyandım saat akşam 10 civarlarında yoğun ağrıyla lavaboya gittim bı parca dustu ne olduğuna bakamadan bı anda yoğun kanamam oldu şimdi de çok fazla bel ve kasık ağrım var. Hiç böyle bişey yaşamadım regl den kaynaklı mi oldu yoksa düşük mü yaptım bilemiyorum. Bebeğim içerde uyuyo bırakıp hastaneye gidemiyorum annemi bekliyorum şuan ama çok tedirginim sizce nedir?