Benim de var hatta bununla ilgili post açmıştım. Mikrop takıntım var benim özellikle her şey bana pis geliyor her şey. Sürekli yıkanıyorum kıyafet değiştiriyorum. 1 kıyafeti 1 saat evin içinde giysem bile bir daha duş aldığımda asla tekrardan giyemem. Artık bir de insanlarla öpüşmek sarılmak istemiyorum. Gerçekten çok zor durumdayım ben mesela herkese anneme bile diyorum ki Bebeğim küçük kimseye sarılmamam öpüşmemem lazım hasta olurum falan diyorum ama aslında böyle insanların kokusunu duyacağım diye ödüm kopuyor . Benim ki çok fazla Burda anlatmakla bitmez. Eşim annesinin hastanedeki kıyafetlerini eve getirdi diye olay çıkmıştı beni öyle hatırlar buradakiler 😒☹️