derya581 happyymomiii dupholoc karın ağrısı yapar demişti doktorum. Dulcosoft kullanmıştık tadı kötü meyve suyunun içine koyuyordum. Onu bir ay felan düzenli kullandıktan sonra kabızlık sorunumuz geçmişti bizim
happyymomiii derya581 içmese de karnım karnım karnım diye dolaşıyor doktor kabuzluktan ağrıyor diyor ama kakası yumuşak bir anlam veremedim çok üzülüyorum
derya581 happyymomiii benim kızımda tuvalet eğitiminde kaka korkusu oldu o yüzden kabuz oluyordu. Düzenli dulcosoft kullandıktan sonra hem tuvaletini yapmaya başladı korkusu da geçtiği için kabız da olmadı
happyymomiii derya581 röntgen çektiler ultrason çektiler kan aldılar ama kabuz diyor doktor bu derece karın ağrısı normal mi kakasını yapmak istediğinde bağırıyor karnım diye,dün çok karnım dedi ama yapamadı aklım gitti ne yapsam bilmiyorum