Ya kızlar 28 aylık kızım doğduğundan beri uyumuyor ben ve eşim artık gerçekten sinir hastası olduk bu yüzden 2 buçuk yıldır oturup bir akşam çay içmişliğimiz bir film izlemişliğimiz yok çok yıprandık bu iş yüzünden ve artık ikimiz de çok fazla ses yükseltip çocuğa bağırmaya başladık ikimiz de odaya 9 buçukta giriyoruz defalarca kaçıyor odadan ve deli gibi oyun oynamak istiyor oynuyor zorla odada tutıyoruz ağlıyor ya da saat 1 e kadar öyle yatakta debeleniyoruz eşim kucakta sallayarak uyutmaya çalışıyor yine yok çoğu zaman bizi uyutup gelip oyun oynuyor bu nasıl bir şey gerçekten bıktım artık 2 ay sonra ikinci kızım doğacak bunlar nasıl olacak böyle mesela bugün bu çocuk kalktı kreşe gitti ( haftada bir ya da iki gün gidiyor ) orada oynadı kreş dönüşü babası 1,5 saat dışarda oynattı eve geldi banyosunu yaptı yemeğini yedi oyun oynadı bizimle ama uyumaya sıra gelince yok ne yapmak lazım bilmiyorum