ayyzeyy466 Dünden beri kullamın arkasında beze gibi bir şey çıktı korkuyorum kötü bir şey mi diye başına böyle bir şey gelip geçen var mı
endoplazmikretikulumiste ayyzeyy466 benimde yollar önce bir tanıdığımın kuşağının ön tarafında çıktı kocaman bir irin dolu idi bekledikçe doktor minik bir neşter attı içini boşalttı