elftty ya bende doktora üstüne basa basa emzirdigimi söyledim doktor aslında doğru olanı yazmış dvit3 yazmış e nabızda reçetede gözüküyor. Ama sağolsun eczacılar kafasına göre vermiş bende orda fark etmedim , 🥲 danışıp araştırıp öyle başlayayım bari ilaca.