ssc01 Kızlar 8 Aylık Bebeğim Kendini Geriye Atıyor İleri Geri Sallanma Gibi Yapıyor Göz Teması Var İsmine Seslenince Bakıyor Sizinde Bebişleriniz Öylemi Bazen Tedirgin Oluyorum Ama Etrafımda Duyduğum Kadarıyla Çok Önemli Birşey Değil Diyorlar
gg3848 ssc01 benim kızım da arada yapıyor oyun yapıyor çevremdeki tüm bebekler yapıyor normal bence 🤗
emine72 Benimkide 6.5 aylık aşırı atıyor kendini geriye. Doktor gayet normal dedi. Ellerini ayaklarını döndürüyor habire koltuk tırmalıyor bende bunları sordum normalmiş. İlk çocuk olunca insan tedirgin oluyor büyük ihtimalle evham yapıyoruz :)
ssc01 emine72 Ayy evet ya gerçekten eşimde sakin ol tedirgin olma diyor ama işte insan herşeyi düşünüyor bide anne olunca 🥰
emine72 Ben normalde bebek hemşireliği yaptım ama kendi bebeğin olunca herşeyden bir şey çıkarma işi annelik galiba.
ssc01 emine72 Evet canım annelik 🥰 herşeyi araştırmak istiyoruz araştırtıkçada birşeyler çıkartıyoruz