zeyneptasdogen Benim bebeğimde çekiyordu kaşır gibi oynuyordu diş deyip pek önemsemedik ( dişte çıkarıyordu o dönemde) peşinden ateşlenme yaşadık ve sol kulakta iltihap çıktı 5 gün antibiyotik kullandık 5 günde antibiyotik kulak damlası bence sizde bir doktora götürün sağlık ocağındaki doktor da olur onlar da kulaktan anlıyorlar umarım diştendir