Oglusumunannesii Kızlar oğlumun odası hep güneşe bakıyor bütün camları sabah açıp gece kapatsamda ısısı şaka gibi degismiyor termostat bazen 28 bile gösteriyor. Tek zıbınla yatiriyorum ama sabaha karşı üşür diye çorap da giydiriyorum sizce nasıl giydirmeli miyim?
tospikannesi_ Oglusumunannesii kızım 2.5 yaş doğduğu andan beri çorapsız yaz kış sevmez giydirmeyi bende alıştırmadım bizim evde 29 kızım altında boxer üstünde askılı atletle duruyor
cokbilmismom Oglusumunannesii ne çorabı 27 derecede 🙈 bizim oda da 27 28 derece zıbınla yatıyor ayagi ciplak tabi ki yinede su içinde kalıyor gece balkon kapısı açık yatıyoruz artık
Oglusumunannesii tospikannesi_ benim ayaklarım açık yatınca 40 derecede bile üşüyorum cidden. O yüzden cocuguda öyle düşünüyorum istemsiz😄
tospikannesi_ Oglusumunannesii yok öyle düşünmeyin göğüs kısmından üşüyüp üşümediğini anlarsınız🤭 Benim kızım örtüde sevmiyor zaten etli butlu olduğu için su gibi oluyor Allah’tan gece sıcak değil rahat uyuyor