2 buçuk aylık bebişim var. B 12 değeri düşük çıktı kan tahlilinde. Doktor b12 fısfısı yazdı günde bir kere fıslatıyorum. Dil altına fıslattığım için ne zaman ağlıyor o zaman veriyorum. O vitamini gibi bununda püf noktası varmı bir vakti atıyorum sabah verin aman akşam vermeyin diyorlarya o vitaminini.bilen varsa cevaplarsa çok mutlu olurum. Bu iki gündür zor uyuyor acaba ilacı verdiğim vakitlimi alakalı diye aklıma geldi