Kızlar oğlum 3 ay 22 günlük 3-4 gündür uykuları bozuldu hep mız mız sabahları uyuyamıyor bu yüzden çok ağlıyor sürekli kucakta durmak istiyor. Memede ağlıyor biberonu asla istemiyor ki biberonu çok seviyordu . Bunları yaşayan anneler yazabilir mi ne zaman bitiyor . Bittiğinde huyu düzeliyor mu yoksa hep mız mız mı kalıyor ?