İyi akşamlar arkadaşlar oğlum 18 aylık. Günde 2 kez 270 cc mama içer. Öğle uykusu ve gece uykusuna geçerken. Öğünlerimiz hiç iyi değil malesef. Sıcakların da başlamasıyla birlikte iştahı iyice azaldı. Mama midesini boş yere dolduruyormuş gibi geliyor ama onsuz da uykusuna geçemiyor. Bırakmalı mıyız sizce? Bırakırken nasıl bir yol izlemeliyiz?