srybny çok teşekkür ederim. 2 gündür kavun yediğim için mi ne gece çok sancılı :( bi de bugün keşfettim 2-3 kaşık zeytinyağı yedim bebeğim çok kolay kaka yaptı gazla tabi. Sonra burda okudum nursenin içinde zeytinyağı varmış acaba o yüzden mı etkili oldu?