Kızlar 2. Bebeğimi doğum yaptım 16 gün oldu daha lohusalık sendromu mu nedir blmyorum ama aşırı gerginim tahammül edemiyorum kimseye
Hele ki büyük kızım 2 bucuk yasında hatta büyük bile denmez oda daha bebek benim gözümde ama inanın beni asla dinlemiyor bazı şeyleri cok batıyor gözüme cocugumun niye böyle oldum ben blmyorum yapma dediğimi yapıyor inadına bende aşırı sabırlı insandım ama kızıma asla kıyamazdm 3 gündür aşırı bağırıyorum çocuğuma uyuyunca da ağlıyorum ama nolur bana yardım edin napacam ben böyle kimse kalmadı yanımda lohusalıkta kendimi aşırı kötü hissediyorum