Kızlar mamayı internetten sipariş veriyorum ve çoklu paket olarak söylüyorum. Oğlum 5 aylık ve bebelac gold 1 numara kullanıyoruz haliyle. Yani 6.ayına geldiğinde 2 numara mı kullanıcaz yoksa 6.aydada 1 numara mı kullanılıyo ona göre çoklu paket sipariş vermiyim bari