Bebeğim 3 ay 11 günlük doğduğundan beri hep kucakta olmak isteyen bir bebek sırtı yere geldiğinde ağlar , sürekli ilgi ve sohbet istiyo ama şu son 3 gündür biraz daha şiddetlendi , gündüz yarım saatten fazla uyumuyor onu da sallarsam uyuyor sallamadığım an uyanıyor ve sabah 5 te uyanıyoruz 🥹 🥹 daha çok ağlamaya başladı artık atak mı değil mi bilemiyorum. Benimki doğuştan ataklı ..