betamom Günümüzdeyiz. Kan gelmiyor ancak sarı bir akıntı var bazende şeffaf. Nadiren bi renk okuyor ama kan mı değil mi gercekten anlayamıyorum. Kan olsa ne olur ? Olmazsa ne olur ? Yani ben özür durumunda mıyım yoksa normal mi ? Çünkğ her vakit namaz abdesti almak cok zor oluyor
simitayranseverim betamom şuan özürsünüz, gelen akıntı rengi notmal akıntınız ise değilsiniz, bazen üşütme veya enfeksiyon durumunda da akıntı rengi değişebilir bunlar da özür sayılmaz.
Pirasalipuding betamom siz şu an istihazasınız yani özürsünüz her vakit abdest alıp namaz kılmalısınız
betamom Pirasalipuding peki kan gelip gelmediğini tam anlamıyorsam ne yapmalıyım. Yani çamasırda net bir kan göremiyorum. Akıntıya karısıyor mu idrak edemiyorum. Sadece sarı akıntı devam ederse her vakit abdest almama gerek yok seğil mi?
Medinem_ betamom kendı akıntı rengınızı bılmelsınz eger kendı akıntınızsa zaten lohusa sayılmasıısnz gusul alırsınz her vakıt abdeste geren kalmaz bu arada mezheplere gore degısır hanefide 40 dan sonrası şafide 60 a çıkar bu süre
betamom Medinem_ kendi akıntımda normalde sarı gelir. Kolay kolay beyaz akıntım olmaz. Hamilelikten öncede hep ikilemde kaldıgım bir konu bu. Kansız sarı akıntıda mı özür yani ? Pirasalipuding
betamom Medinem_ simitayranseverim Pirasalipuding Namaza başladım zaten her türlü 40 ı geçtiği için. Sadece ikilemde kalıyordum. Bugüne kadar kan gelmemişti şimdi geldi ben yine özürden devam ediyorum o halde. Muhtemelen düzene oturana kadar yine ayırt etmekte zorlanacagım teşekkğr ederim yinede
simitayranseverim betamom dediğiniz gibi tam emin olana kadar özür olduğunuzu varsayarak devam etmeniz en iyisi olur. Rica ederim 🌸