Kizlar bebegin bugün 2 aylik oldu çok şükür ama 2 yıl gbi geçti desem yeri kızım.dogdigundan beri uykuda problem var galiba ilkten sütüm gelmedi doymadı uyumadi vs neyse daha sonraları düzeldikk sağlık sorunları oldu geçti ama.benim kızım hic yenidogan bebekler gibi değil yenidogan benim bildiğim karni doyar uyur gazı cikiyo karni dyuyor uykuda civar ama uyumuyor durmuyoda uyumak.icinde agliyo uyutmaya çalış uyumuyoda neden bukdr bugün akşam üzeri bi uyudu 5 de kalktı saat oldu hala uyumadı nasıl dayaniyo uykusuda var deli gibi nasıl uyutucam