organikirmik bizimde kediler var sineklik taktırdık, açıyoruz camları. Oda da vantilatör var ama ben çok açmıyorum, çarpmasın diye. Ama camlar hiç kapanmıyor. Ankara da gerçekten klima kültürü yok, kimse de görmedim çünkü geceleri soğuk oluyor ve müthiş sıcaklar 2-3 ay sürüyor, sonrası daha iyi.