myraMom gün içinde eskiden istemezdi ama ne zaman ki emzik bırakmaya çalıştım bi anda emzik düşkünü oldu . Dışarda olduğumuzda aklına gelmiyor ama evdeyken canı sıkıldıkça emzik emzik diyip ağlamaya başlıyor . Bişeyler meşgul olunca istemşyor . Salça sürüp vereyim dedim bugün . İlk tutmak istemedi . Dilini götürdü . Sonra eliyle bi güzel salçayı temizledi . Üstüne sürdü . Emziği tekrar tuttu 🤣 boşuna küçükken bıraktır demiyorlardı . Büyüdükçe daha zor , akıllandılar