4.5 yaşında bir kızım var bazen gerçekten çok yoruyor . Her şey onun istediği gibi olursa, ne biliyim canı sıkılmazsa , oynatıp eğlendirirsen falan problem yok . Yanlışlıkla hayır dediysen ya da istediği olmayacak bir şeyse içinden canavar çıkıyor . Babasını beni tekmeliyor , yumruk atıyor , hali hareketi değişiyor. Bugün bunları yaparken bir de insanlar vardı yanımızda. Eminim içlerinden ne biçim çocuk yetiştiriyorlar demişlerdir. Neyse bunları dikkate almadım sakin kalmaya çalıştım . O konuyu kapattık. Evin önüne çıktık çocuklar vardı git onların yanında oyna dedim bir şekilde zar zor gönderdim . Ben de 2-3 adım gerisindeyim. Sen de gel çocukların yanına diyor . Hayır ben gelmeyeceğim sen git arkadaşlarınla oyna bak ben sana yakınım zaten diyorum. Bilerek gitmiyorum çünkü senelerdir bunu aşmaya çalışıyoruz. Bize yaptığı o kadar kötü muameleye rağmen dışarıda pısırık , çekingen, içine kapalı .Dediğimi kabul etmedi tabi O kadar inatçı ki asla ikna olmuyor ve en büyük silahı hemen ağlamayı kullanıyor.Artık bende son damla da taştı . O kadar çok kızdım ki bıktım artık şımarıklık tavırlarından , bize vuramazsın vs çok kızdım. Hemen yatağına yatıyorsun dedim . Uyurken kitap okurdum hep okumadım . Ağlaya ağlaya uyudu . Yazarken bile boğazım düğümleniyor şimdi .Sinirim geçince vicdan azabı çekeceğim biliyorum ama bazen dayanamıyorum . Oğlak burcu aşırı inatçı ve dediğim dedik . Anlatıyorum , konuşuyorum her zaman istediklerin gerçekleşmeyebilir . Herkes senin dediğini yapmaz .Bunun olabileceği bir dünya yok diyorum . Hamileyim bir de karnımdaki de benimle boş yere sinirlendi , strese girdi offf offf.