tsmutter ben de aynı şeyleri yaşadım. 20 günlük falandı başladı gündüz uyumamaya. Yapılabilecek her şeyi yapmışımdır. Banyo, oda ısısı, oda karartma, gaz vs her şeyi. 3 ayı geçtik hala gündüz uykusu yapmıyor. Ben gaza bağlıyorum çünkü hala alttan gazını atamıyor çok ağlayan kolik bi bebek. Ama doktorum en son alerjiden şüphelendi tahlil yapıldı bekliyoruz. Yani karnı tam doymayabilir, aşırı uyaran yorabilir ses ışık gibi. Her şeyi deneyip hala uyumuyosa gazdan şüphelenin ya da alerji belirtileri varsa gözlemleyin 2. Aydan sonra daha kendini belli ediyor