Kızlarcım selam 🍓kızımın dişi çıktı 7 aylığız ve diş buğdayı yapmak istiyorum . Eşim astsubay oldugu ıcın nisan da balıkesıre gıdıcez ve hıc ızın kullanamadıgı ıcın ankaraya gelıp dogum gunu yapamıcaz muhtemelen . Bu yuzden diş bugdayımız biraz afilli olsun istiyorum kendi elimden geldıgınce bıseyler yapmaya calısıcam ve fikirlerinize ihtiyacım var 🍓 instagram da uygun fiyatlı hediyelıkler yapan bır sayfa , bir de en önemlisi konseptimiz ne renk olsun ? Pembe ve mor karısımını kırk mevlüdümüz de kullandık . Farklı bırsey olsun ıstıyorum 🤗🤍🌸🍓🥰