yavrukurt_ kızımda 20 aylıkken bıraktık uykuya geçişte artık onu alışkanlık olarak içiyordu tokta olsa süt vermemi önermedi doktoru bende kefir aldım yatmadan 1 saat önce falan meyve biskuvi kefiri blenderden gecirip yediriyordum veya sadece meyveli kefir yapıp onu içiriip yatırıyodum öyle öyle bıraktı