BM22121 Adana da oturuyorum, meydan, Kıbrıs caddesi, dağlıoğlu, gülbahçesi, Yüreğir, kiremithane buralar tehlikeli. Yüreğir ve kiremithane hariç meydan kısmı zaten mahallelerde oturuyordum evlenince taşındım. Bundan 10 yıl öncesine kadar meydan tarafi çok kötüydü ama çok kişi oralarda heba oldu şimdi eskisi kadar değil ama yinede oturursanız tercih etmeyin. Daha çok pınar, Özal, kenanevren, s.demirel gibi yerlerden memnun kalırsınız. Adanayı çok kötü bi yer olarak gösteriyorlar ama çoğu da medya abartması, elbette iyi ve kötüler var. Allah iyi olanlarla karşılaştırsın🎀