Lacivert21 Merhaba hanımlar kızımın bugünlerde ateşi hep 37.1, 37.4 maX. 37.5 oluyor hastalık belirtisi yok sizce normal mi
busra37 Lacivert21 bence bebeğinizin ateşi var. Sık sık kontrol edün. Benim kızım 37.4lerde çok sıcak oluyo. Bu ara çok salgın var ateşle başlıyo çok dikkat edin. Geçen hafta benim kızımda böyle başladı sonra domuz gribi teşhisi koydular. Korkutmak istemem ama tedbirli olun