Kızım 26 aylık,ne zaman dışarıya çıksak mutlaka yanıma kıyafet ve ter bezi alıyorum çünkü terliyor üşütmesin diye değiştiriyorum ya da müsaitlik durumuna göre sırtına bez koyuyorum. Biraz tombik bilemiyorum ondan olabilir. Ama merak ettim sizin çocuklarda var mı böyle bir durum? Terlemekten hasta olucak diye korkuyorum sürekli😔