betul97_ ipeklim Bir şey olmaz aşkım ben akşamda çıktım hep ağustosta doğum yapmışım evde hiç duramazdım
elisa2705 ipeklim Ay dinleme onları evin etrafında turla hem temiz hava ikinize de iyi gelir şimdiden alırmış olursun bende hep çıkardım valla..