Kızlar merhaba. Kızımın önümüzdeki dönem gideceği anaokulu eve biraz uzak. Otobüs ile 20dk gibi.
Ama yakınımızdakiler de çok kötü. Gittik gördük…
Kızımın iyi eğitim alması iyi öğretmenlerle olması ve iyi arkdslr edinmesini düşünürsem yol çekilir. Ama eminim sor olacak, yıpratacak. Siz ne düşünüyorsunuz? Yakın okul mu yoksa iyi okul için uzaktakine değer mi🌸