AlparslanMom61_ Bebeğim 2 aylık bugün aşısı oldu. Kundaksız uyuyamıyo ateşi çıkar diye de sarmak istemiyorum napmam lazım önereceğiniz bişey var mı? Ev 27 derece bi tek bezle şuan
mamylatte AlparslanMom61_ sadece kollarını ince bir şeyle sarabilirsiniz ayakları açıkta kalırsa ateşi çıkmaz inşallah