organikirmik gulkara1 doktordan doktora çok fark ediyor, bazıları verilmeli diyor. Ben gerek görmüyorum şahsen anne sütünün büyük kısmı su zaten, sık emziriyorsanız gerek yok. Mama alıyors birkaç çay kaşığı verilebilir
betul97_ gulkara1 Bizim doktorumuz 9 aya kadar verme demişti ama ben ek gıdaya başladığımda hep teklif ettim ben içerken istedi o zamanda içirdim.
mamylatte 6 aya kadar verilmeyebilir ben biliyorum ama yine de çok sıcak ve klima da açıyoruz diye ağzı ıslanacak kadar veriyoruzm ben klima kırıtıyor çünkü
mucizemgelsin61 Daha dün sordum doktora az az verebilirsin dedi havalar çok sıcak dedi suyu kaynatıp ılındıktan sonra ver dedi bebeğim 4 ay 1 haftalık
gokcen_ gulkara1 çok erken vermemelisin .emziriyorsan anne sütünden alıyor zaten ,mama içiyorsa mama da sudan yapılıyor ihtiyaç yok ki