Kızlar selam,
19 aylık oğlum hiçbirşey yemiyor. Yemek bile görmek istemiyor. Eline veriyoruz kendi yemesi için onı da almıyor. Ne yapacağız böyle bilmiyorum. Doktor kilo kaybı var özel sütlü mamada verdi onuda içmiyor. Sizlerinde başın geldimi hiç böyle bir durum😔