Bebegim 2 aylık yüzünde yaklasık bi haftadır önce sivilce gibi simdide belli bi bölgesi egzema gibi kızarıklık olustu. Mama olarak hipp kullanıyorum. İneksütü alerjisi olabilirmi doktora henüz gitmedim. Ama bi haftadır var alerji olsa en bastan beri olmaz mıydı